Z a w i a d o m i e n i e
Na podstawie art.83 ust. 6 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 438 z późn. zm) oraz na podstawie § 100 pkt 1 Statutu, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej im. Władysława Orkana w Limanowej zwołuje
Walne Zgromadzenie Członków
które odbędzie się w świetlicy siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej im. Władysława Orkana w Limanowej przy ul. Jana Pawła II 19 w Limanowej, w dniu 06 czerwca 2025 r. o godz.16.00 Mandaty będą wydawane Członkom Spółdzielni od godziny 15.15.
Zarząd Spółdzielni informuje, że w sekretariacie Sp-ni przy ul. Jana Pawła II 19 zostały wyłożone do wglądu w godzinach 800- 1500 wszelkie sprawozdania, projekty uchwał, regulamin obrad i inne materiały będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia.
Zarząd Spółdzielni informuje, że prawo uczestniczenia w obradach Walnego Zgromadzenia z głosem stanowiącym, przysługuje członkowi Spółdzielni lub ustanowionemu przez niego pełnomocnikowi. Pełnomocnik nie może zastępować więcej niż 1 członka Spółdzielni (wzór pełnomocnictwa na stronie wzór pełnomocnictwa na WZ.docx i w biurze). Członkowie lub pełnomocnicy uczestniczący w Walnym Zgromadzeniu winni posiadać dowód tożsamości. Pełnomocnictwa, pod rygorem ich nie uznania, winny być złożone na piśmie przed rozpoczęciem obrad tj. do dnia 05.06.2024 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Spółdzielni.
Jeżeli będą mieli Państwo wnioski do zgłoszenia, bardzo prosimy o dostarczenie ich na piśmie i złożenie do Prezydium zebrania podczas Walnego Zgromadzenia w punkcie „wolne wnioski”.
Zapraszamy do udziału w Zebraniu.
Prosimy o wzięcie udziału.
Porządek Walnego Zgromadzenia Członków
1. Otwarcie Walnego Zgromadzenia Członków.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw.
3. Wybór Prezydium w składzie: - Przewodniczący Zebrania, Zastępca Przewodniczącego, Sekretarz.
4. Odczytanie porządku obrad.
5. Powołanie Komisji mandatowo-skrutacyjnej.
6. Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni za 2024 rok oraz sprawozdanie finansowe za 2024 rok wraz z opinią komisji rewizyjnej RN.
7. Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za 2024 rok.
8. Informacja w zakresie realizacji wniosków polustracyjnych.
9. Sprawozdanie Komisji mandatowo-skrutacyjnej stwierdzającej prawidłowość zwołania Walnego Zgromadzenia.
10. Dyskusja.
11. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu za 2024 rok i sprawozdania finansowego za 2024 rok,
- zatwierdzenia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za 2024r.,
- zatwierdzenia sposobu rozliczenia wyniku finansowego Spółdzielni za rok 2024,
- udzielenia absolutorium członkom Zarządu,
- oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań jaką Zarząd może zaciągnąć,
- wyrażenia zgody na odpłatne zbycie zabudowanej nieruchomości,
12. Wolne wnioski.
13. Zakończenie obrad.
Materiały Na Walne Zgromadzenie:
- Projekty uchwał na Walne Zgromadzenie 2025r.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu za 2024r.
- Sprawozdanie finansowe za 2024r.